Malaysia young girl naked photos taken by "boyfriend" circulate online

Sunday, May 2, 2010

There are two cases, one case is a secondary school girl being forced by her newly know boyfriend to take naked photo. And until recently, one male teacher in the school see the photos and inform her! Well, this teacher is really a good teacher! And in another case, is a video cam snap shot.

Here is case 1:

女中學生約一年前遭初識男友強迫拍下全裸照,在近日被貼上網,女生卻對此毫不知情。

受害者為16歲的華裔少女,在本地一中學求學。受害者的男老師於一週前聽說此校一名女生的裸照在網上流傳,在上網查證後,發現是受害者,便於早前聯絡受害者的姐姐到學校,並遞上數張打印下來的全裸照。

受害者姐姐大為驚訝,馬上找受害者問話。較後,受害者在老師和姐姐面前承認裸照主角是自己,以及哭訴被拍經過,並向警方報案。

警近日逮捕嫌犯

受害者說,她於去年5月間認識另一間學校的17歲男生。一天,男友約她見面,將她帶往某住處,逼她脫光衣服拍裸照,她原本拒絕,但男友恐嚇若不讓他拍裸照,將叫人毆打她。

受害者只好乖乖脫下衣服。事情發生後,受害者不敢將此事告訴任何人;她以為男友拍下裸照只是自己收藏,卻萬萬想不到會被貼上網。

警方目前尚在調查此案,並已掌握涉案少年的資料,並將於近日逮捕嫌犯協助調查。


Here is caes 2:


本地一名華裔少女的露點裸照和視頻,週四(4月22日)在一個知名網站上流傳。

這網站公佈了逾20張擷自聊天視頻的照片。有關聊天視頻長約3分鐘。

網站負責人也表示視頻來自數天前收到一封電郵,而電郵也附上少女資料。

消息說,有關少女已得知此事,她聲稱遭人陷害,並已於週四早上針對此事報案。

據一名接近少女的知情人士指出,她已把事情交由警方調查,希望警方能查出發佈照片的人士。

Related Posts by Categories



Comments

No response to “Malaysia young girl naked photos taken by "boyfriend" circulate online”
Post a Comment | Post Comments (Atom)

Post a Comment

 
Citrus Pink Blogger Theme Design By LawnyDesignz Powered by Blogger