Shoushou 兽兽 翟凌 lastest statement: ask YOU to condemn those spread the sex video

Friday, February 26, 2010

Shoushou 兽兽 (real name 翟凌) in her latest statement on her blog, thanks for everyone that have supported her, and she is doingn well. She still claims that she is the one in the video. And she ask for everyone to respect her. And hope you to condemn those spread the video. Below is her original statements.

针对近期事件发布如下声明:

首先感谢这些天一直在身边支持我的家人、朋友和广大网友,我一切都好,更没有自杀,谢谢你们的关心。其次我需要澄清的是舆论观点与事情真相有所偏差。

对于拥有视频的人是谁我相信大家的眼睛是雪亮的同时对上传视频的人本身已经违反法律,相信其一定会受到法律的追究。

事件的本身我是最大的受害者,我希望大家能尊重我的感受,不要再来伤害我。也希望拥有正义感的网友去谴责泄露和上传视频的人。

Related Posts by Categories



Comments

No response to “Shoushou 兽兽 翟凌 lastest statement: ask YOU to condemn those spread the sex video”
Post a Comment | Post Comments (Atom)

Post a Comment

 
Citrus Pink Blogger Theme Design By LawnyDesignz Powered by Blogger