She provide drug for RM 70 and give FREE SEX

Monday, May 3, 2010

This 24 year old girl think that Johor Bahru in Malaysia is full of job opportunity, but unfortunately, end up she is selling drug and provide free sex service. She sell the drugs, and then sex with them to make them more excited. All these just RM 70, and attract a lot of customers, until she get caught. WTF News bring you this news.

一名24歲女子聽說柔佛州工作機會處處,因此1年前從東海岸來到新山。豈料聽說的與現實是兩回事,結果女子淘金夢碎,最終淪為毒販和娼妓。

這名24歲女子不但售賣毒品給嗜毒者,還為顧客準備好針筒等用具,甚至在顧客吸毒後產生幻覺時與他們發生性關係,以增加對方的快感。

由於女子“全套”服務只收費70令吉,這個消息很快便傳開來,吸引了許多嗜毒者和色情狂上門。

不過,女子週五(4月30日)凌晨已在柔佛州全國反毒機構於新山市區展開的檢舉行動中落網。

女子事後坦承提供低廉的“全套服務”是為了吸引更多顧客上門,賺取最多的錢。

她聲稱聽友人說柔佛州工作機會處處,所以才會來到柔佛州謀生,希望可以賺到錢,減輕家裡負擔。

一度躲入鞋店躲避追緝

在上述的行動中,女子為了躲避執法人員追緝,一度躲入市區的一間鞋店,假裝買鞋的顧客,但是她最終還是遭眼尖的執法人員發現。

執法人員在女子的手提袋中,搜出12枝包在報紙中、還未使用的針筒,相信用來裝毒品的空管、折刀和多個保險套。

檢舉行動領隊官員朱希米說,反毒機構是在接獲民眾投訴後展開行動,目的是肅清新山市區的嗜毒者和毒販,同時減少罪案發生。

他說:“民眾指毒販和嗜毒者經常在新山市區多個地方遊蕩,他們也擔心嗜毒者會攫奪路人以獲取購買毒品的錢。”

Related Posts by Categories



Comments

No response to “She provide drug for RM 70 and give FREE SEX”
Post a Comment | Post Comments (Atom)

Post a Comment

 
Citrus Pink Blogger Theme Design By LawnyDesignz Powered by Blogger