New Singapore local home made sex video

Thursday, March 25, 2010

As reported in the newspaper, a guy is buying his ex-mistress maid to install a pin hole camera, to secretly came the sex video of his ex-mistress sex with her husband. And the guy now says want to distribute the video online.

5 years ago, this girl first know the guy at a disco, and accidentally she pregnant. But last year, she get married and break out with the guy. So the guy is not happy. Reader always bring you interesting news.

不甘情婦帶私生女嫁人,裝修商買通情婦的女傭,在她房內裝針孔攝影機,偷拍前情婦跟老公的性愛錄像帶。聲稱被偷拍的情婦陳女士(30多歲,美容師)說,商人還恫言要把性愛錄像帶放上Youtube 公開。

她說,5年前她感情失意,在迪斯科認識40多歲的已婚商人,跟他發生關係。後來,她意外懷孕,不忍墮胎,決定生下私生女,今年女兒已經4歲。

“我們的地下情被商人的妻子發現後,商人對我的態度180度轉變,經常對我拳腳相向。我受不住暴力,決定不再當第三者,毅然提出分手。去年7月,我和認識多年的教師好友結婚,對方也把我的4歲女兒視如己出。”

她指出,商人不甘被甩,四處揚言他較早前,已買通她離職回國的女傭,在臥房裝針孔攝影機,拍下兩夫妻的性愛錄像帶,要放上網。“他要我給他20萬元(約馬幣47萬令吉),否則就讓我顏面無存,還要跟我爭女兒。”

“當年商人給我十多萬元做生意,如今卻找出銀行轉賬記錄,發律師信要她連本帶利還20萬元,還揚言要告到我破產。”陳女士披露,正因為好友的一番話,她痛悟前非,不再當“狐狸精”。“我以前很潑辣、囂張、無恥,根本就是狐狸精,破壞別人的家庭。”

她稱,商人的妻子開始酗酒、嗑安眠藥,他的兒子在幾年前就帶不同女人回家胡搞,女兒因為痛恨父親,經常刀割手臂自殘。

Related Posts by Categories



Comments

No response to “New Singapore local home made sex video”
Post a Comment | Post Comments (Atom)

Post a Comment

 
Citrus Pink Blogger Theme Design By LawnyDesignz Powered by Blogger